fredag 26 augusti 2011

Födelsedag


Jag tycker om att bli äldre. Jag är medveten om att det kan ändras men för just nu tycker jag om det! Jag tycker om minnena som blir fler och erfarenheten som blir större. Jag längtar efter att se resultatet av dom vi blir med tiden...

Idag har jag haft en härlig födelsedag, min 31a! Lille-N dansade för mej när jag, efter en härlig sovmorgon, kom ner till frukost som maken tillrett. Solen har lyst på oss hela dagen och det har varit så där härligt augustivarmt. Stora-I bevisade återigen vilken omtänksam och givmild tjej hon är då hon lagt på minnet att jag för två månader nämnde att vilken bok jag saknade. Fick även en filofax som jag verkligen behövde inför skolstart och ett presentkort på efterlängtad behandling. Kvällen avslutades med goda vänner och bowling. Känner mej bortskämd och älskad, precis som man ska göra på sin födelsedagskväll!

I morgon kommer min bästaste, finaste Tessi och då blir det extra lyxfirande! Nu ska jag lägga den sista halvtimmen av den här fina dagen i soffan med min fina make...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar