fredag 2 september 2011

Gårdsloppis


En fantastisk sak i livet är loppis. Att rota runt bland grejer på jakt efter fynd! Och vilka fynd man kan göra... Förra helgen var det gårdsloppis bara ett stenkast bort ifrån mej och under dom dagar som den var igång så återkom jag dit flera gånger. Och fyndade varje gång.
Kolla bara in den underbara klockan för en femma som nu tagit sin plats bland plåtburkar och tepåsar i mitt kök. Lyckades även få tag på en komplett Vänner-serie. Och jag kunde återigen konstatera att jag har en underbar man, som knappt ens höjde på ögonbrynen när jag kom hemsläpande på en bananlåda och en stor pappåse fyllda med böcker.


2 kommentarer:

  1. Vill ha klockan. Riktigt snygg.

    PUSS

    www.frunea.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Visst är den underbar! Måste dras upp, tickar högt som tusan och ringer så grannarna vaknar...

    SvaraRadera